angel
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

angel

For All Lovers

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

حاليا اعلان عن فيلم Titanic2

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

المساهمات : 132

حاليا اعلان عن  فيلم Titanic2 Empty
مُساهمةموضوع: حاليا اعلان عن فيلم Titanic2   حاليا اعلان عن  فيلم Titanic2 Icon_minitimeالأربعاء يناير 02, 2008 12:13 pm

انا النهارده بقدم حاجه مكنش اي حد يتوقعها حقيقي كلنا طبعا نعرف فيلم Titanic و ده اقوي فيلم رومانسي اتعرض و كانت نهايته موت Jack و Rose بقيت حيه و كانت نهايه مولمه جدا لكن حقيقي و مش هزار و بعد بحث و تاكد ظهرت رسومات من موقع Bitsoup.org بيعلن عن فيلم Titanic2 و مكنتش مصدق خالص بس اتاكد من الصوره الي انا جايبها دي :
حاليا اعلان عن  فيلم Titanic2 Titani10

و انا احكيلك ازاي Jack حيعود تاني : في يوم 15/ابريل/1912 يوم ما غرقت السفينه و تم انقاذ Rose بعدها مرت سنين كتييييير اوي تم ارسال غواصه لاكتشاف اثر السفينه في المحيط تم وجود Jack داخل قالب من الثلج (متجمد ) و كله كان مندهش و بعدها تم اخراج قالب الثلج الي فيه Jack من الماء وتم نقله لي معمل لتكسير الثلج بي الليزر و تم اكتشاف ان Jack حي و بعدها ........... انا مش حطول عليكم حخليكم تشوفوا ده بعينكم و معايا الدليل طبعا الموقع ده : http://www.myvideo.de/watch/25697
فيه فيديو عن الفيلم مدته 4 دقايق هو الي حيوضح ليكم ازاي Jack عاد تاني بس حقيقي الانسان الي يحصله ده ممكن ينسي اهله لكن بعد السنين ده و بيدور علي احسن حاجه قابلها في حياته بس للاسف Rose ماتت و كانت حقيقي نهايه اكتر مؤلمه اوي عن الاول .........

و انا بوعدكم لو قدرت انزل الفيلم حرفعه ليكم و اول حاجه انا بهديه لارق قلب و احلي بنت عرفتها ........

حاليا اعلان عن  فيلم Titanic2 20045518

ع

عدل سابقا من قبل في الأحد يناير 13, 2008 8:12 am عدل 1 مرات
https://sweet-heart.hooxs.com
Memo_2010

Memo_2010

المساهمات : 11

مُساهمةموضوع: حاليا اعلان عن فيلم Titanic2   حاليا اعلان عن  فيلم Titanic2 Icon_minitimeالسبت يناير 12, 2008 1:23 pm

طب عاوزين الفيلم يا احمد و يارب يكون رومانسي زي الي قابله
noha_gamal

noha_gamal

المساهمات : 85

مُساهمةموضوع: thank you   حاليا اعلان عن  فيلم Titanic2 Icon_minitimeالأربعاء يناير 16, 2008 5:49 am

thank you and i hope to watch it

thank you again

حاليا اعلان عن فيلم Titanic2
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» فيلم كركر DVD
» فيلم عجميستا DVD
» فيلم عمر و سلمي DVD
» فيلم انا مش معاهم DVD
» فيلم مطب صناعي DVD